::Assalamualaikum n selamat sejahtera::SELAMAT CUTI TO ALLL>>> AHAHAH..(^^,)..::

Friday, June 11, 2010

::New Knowladge::


www.tips-fb.com
Salam...
Konnichiwa. (こんにちは。)

Selamat Hari Jumaat penghulu segala hari... setelah hampir 2 bulan lebih~lebih cuti n dak sek dah 1 week cuti.. maka jemputan kenduri kendara pun banyak serata kg 1 ari tuh x sah kalau x ada kenduri... nah gak dulu time DTK's.. ada gak sembang2 cakap.. nt time aku kawin.. aku jemput korang dgn kad warna hitam ngan tulesan gold, korang tunggu jer... 

tp sekarang.. da ramai lak pakai warna itam.. cheZZzz... x per2... nt aku design lain...


pg neh aku bersembang-sembang ngan my mom..

aku: wakpe lening orang wi, makanan ringan dgn cokelat je.. dok wat doh
        nasik manis?
ma: dok tau la.. lening gitu belake... senang ramoknye... tp x per... ptg neh kite
       buat...
aku: ok jer..


ptg td pg le beli semua barang2 keperluan 4 nasi manis dalam bahasa~luar terengganu.. nasi manis = wajik kalau ada yang x tau gak... try nengok pic dibawah... kalau x tau lai.. x tau ler...



so.. pada hari neh aku jd le assist chef... ahaha... dok kacau2 santan+gula merah sampai likat... huhu... akhirnye... leh gak merasa nasi manis neh.. x dijangkakan oleh my mom 4 first time buat.. rasa sama spt yang orang kenduri biasa wat... so.. di bahagi2 ngan sedara mara yang dok sebelah umah... dorang lak lebih2.. dok cakap.. aih.. ada yang mengindam makan nasi manis neh x lame dah tuh... huhuhu.. aku ngan selamber.. ilex2... tunggu 10 taun lai.. ehehehe.. maybe ler... god willing...

salam




























No comments:

Post a Comment