::Assalamualaikum n selamat sejahtera::SELAMAT CUTI TO ALLL>>> AHAHAH..(^^,)..::

Thursday, June 03, 2010

new band in town~~Go!Go!Go!~~


www.tips-fb.com
Omedetou. おめでとう。
ari ini dalam sejarah aku ngan rasa begitu Ureshii naa. (うれしいなあ。)/ bangga dengan sifu guitar aku (yuzairi aka JERY) dengan kejayaan beliau menubuhkan 1 band (aku rasa genre indi agak nyerla)... diorang disertai oleh  Ajai (Microphone) Pojie (Lead Guitar) Yuzairi (2nd Guitar) Efek (Bass) Fahmi (Drum)... band ini di beri nama Go!Go!Go!... x tau Y nama nyer.. nt aku try tanya lai




 yuzairi yusof aka JERY



band nih bermula dengan 2 lagu iaitu~memori wangsa maju~ (tempat band nih berasal) n ~bintang-bintang~


ahli-ahli group


difahamkan diorang terpengaruh dengan group dari luar n dalam negara.. diantaranya seperti Tokyo Jihen, L'Arc~en~Ciel, Reign of Kindo, Deja Voodo, Megadeth, Napalm Death, Shinaa Ringo, X-Japan, B.B King, Wings, Estrella, Faizal Tahir.... tak tau tul ker tak... yg penting bg aku.. ialah song yang dihasilkan...


majulah Go!Go!Go! utk wangsa maju!!
fiiggghhtttttoooooo!!!!

No comments:

Post a Comment