::Assalamualaikum n selamat sejahtera::SELAMAT CUTI TO ALLL>>> AHAHAH..(^^,)..::

Thursday, June 10, 2010

::Aku Terima Nikahnya!::


www.tips-fb.com
Salam...

Konnichiwa. (こんにちは。)

Tahler kenapa malam neh bergitu boring... ish..ish... kalau diikutkan.. da sampai ke utara (p.p) utk pg camping kat pulau jerjak... nak wat cam mana.. kita hanya merancang... but that not the story.... yg penting dalam banyak-banyak siaran/channel yang astro sediakan semuanya boring giler.. skip-skip punyer skip.. sampai ler ke astro oasis.. AKU TERIMA NIKAHNYA... menarik gak upernye drama neh.. disamping watak dalam citerla.. si Rozita Che Wan begitu ayu.. alhamdulilah kalau ianya benar di dunia nyata... sejuk ibu mengandung.. tp yang penting sekali tentang jalan cerita drama tuh.. 


sinopsis drama:-

Aku Terima Nikahnya mengisahkan Editor Majalah Anis, Sabrina yang masih belum bertemu jodoh. Sikapnya yang terlalu memilih menyebabkan dia digelar Andalusia oleh pengurusnya, Haji Salim. Sabrina seorang wanita cantik, lemah lembut dan berkerjaya. Dia juga sudah berasa tawar hati pada mana-mana lelaki selepas Anuar iaitu teman rapatnya cuba curang kepadanya.

Kemudian, akibat desakan usianya yang semakin lanjut membuatkan dia menerima kehadiran lelaki dalam hidupnya semula. Sabrina juga menemui beberapa lelaki yang ingin dijadikan suami tetapi masing-masing mempunyai peribadi yang kadangkala membuatkannya keliru dengan pilihannya. Salah satu cintanya pula menemui ajal pada hari persandingan mereka.


Tetapi.. esok.. 11/6-11/7/2010 sebulan jugak kebanyakan manusia dimuka bumi ni akan menjadi gila/kurang sioman/jiwa kacau/panas baran/berpuak-puak dan banyak lai ragam.. dengan kehadiran world cup(WC) yang muncul 4 taun 1x... 



so.. kalau ada yang x datang keje/ mata bengkak/ dll tuh.. majikan janganla nak marah melebihi batas... maybe majikan yang akan hilang utk 1bulan.. nak wat cam mana... fanatik ngan bola... team utk kali aku sokong

JPN
KOR

GER

BRA



( leh nampak x flag~ hope leh le)

see next time... god willing... insyallah.... ja'mata




No comments:

Post a Comment