::Assalamualaikum n selamat sejahtera::SELAMAT CUTI TO ALLL>>> AHAHAH..(^^,)..::

Saturday, August 06, 2011

tali leher...


www.tips-fb.com
 
Seperti tajuk diatas.. tahukah anda cam mana nak mengikatnye..kat umah pun aku sorang je yg pandai mengikat tie neh.. aiya.. kalau aku pg belajar.. ayah n adik aku x buka2 pun ikatan dia.. bile aku ada je.. mula la.. nak basuh.. suh ikat baru.. time suh belajar.. x nak..  

aku dulu belajar pun dari member.. time tuh kalau x silap time sek menengah tingkatan 2... nak wat cam mana... jd pengganas.. so kene le pakai.. aiya.. belaja punya belajar.. tah x tau ikatan ape yg digunakan.. bila disearch ada.. 4 jenis ikatan iaitu:-


korang leh klik pada nama utk melihat cara2 mengikat... bow tie pun aku ada guna dulu2.. warna merah lagi.. huhu.. 

 ~sebahagian koleksi aku~

 ayah aku ada neck tie da leh dr 20 helai.. aiseh.. huhu..

 ~nih le satu2nye bow tie yg aku ada~






p/s: girls out there.. kalau leh belajar la jugak cara-cara ikatan yer.. nt leh le tolong suami.. insyallah leh mengeratkan kekeluargaan..(^^)Y



No comments:

Post a Comment