::Assalamualaikum n selamat sejahtera::SELAMAT CUTI TO ALLL>>> AHAHAH..(^^,)..::

Wednesday, April 28, 2010

Awek yg 1st merajuk..


www.tips-fb.com
Sejak balik dari penang satu tahun yg lepas.. sudah lama aku melupakan dia.. kesian pun ada gak... nak wat cam mana(bz..bz..).. aku da ada yang kedua dihati(eheheheh...sory sayang).. senang pun senang. pada ahad yang lepas.. dia (awek 1st) x dapat menahan kemarahan n kejelesannya...


awek: abg da x sayangkan saya lg ke?
aku: lor.. sayang la.. ayang la yang 1st dalam hidup abang...
awek: abes tuh.. si L tuh.. asyik dok berkepit je dengan abg..
aku: lor.. L tuh kan madu ayang jugak.. senang nak ajak pg jalan2... ayang tuh   
        kalau nak pg jalan-jalan.. semua nak kene bawak...
awek: ilerla.. sapa la ayang neh.. bila diperlukan.. sakit n panas ayang dikerjakan..
aku: lor.. jangan le merajuk.. neh kenapa neh.. dah letih abg nk hiburkan ayang..
        macam-macam dah abang wat.. x kan x puas ati lai..
awek: yerla.. saya neh.. da tua... dahla.. malas nak nengok abg lai (berlalu ke
          dalam rumah)




dengan beratnya aku memandu ke K.T untuk membeli barang yang istimewa utk awek ku yang pertama neh.. asyik dok merajuk je.. akhirnya jumpa jugak barang yang di inginkan(fuh... melayang lagi duit aku)... dirumah...


aku: ayang.. abg dah balik nii....meh nengok ape yang abg belikan utk ayang...
awek: abg dah balik... ape yang abg beli tuh..
aku: aha.. cuba pejamkan mata... (dengan perlahan-lahan aku kalungkan di lehernya).. tada!!!.... cuba buka mata...


macam mana? ok tak?...


 (suis diONkan... akhirnya PC aku pun hidup kembali dengan lancarnya)


leh main game sepuasnye neh...yes!!!... baru x terpadam jer time nak main game...ehehehe... power supply true power... 300watt.. terbang duit aku rm 100 utk.. kegianan nak main game dikala cuti yang lama nak mampus neh..

   (new power supply)

(old power supply- lama tuh kat 6 tahun.. berdebu giler)


(inside)


 
merata-rata tp letak barang2...



(fully operational)




aku: ayang.. abg lupa.. abg nak pasang 1 lai(opsss..).. boleh ek...
awek: ape boleh2.. kami(awek1+awek2) nak letak kat mana??
aku: jangan risau.. nt ada lai 1 tp kosong.. n abg akan adil.. XD...
abang sayang semua awek abg...
awek2: iyerle tuh...











1 comment: